Nie jesteś zalogowany, zaloguj lub zarejestruj się!

Jak sprawdzić czy jakość moich plików jest wystarczająca do zamówienia odbitek?

Na etapie koszyka, przy każdym z zamawianych zdjęć pojawi się ikonka, która w prosty sposób pokaże jakiej jakości w stosunku do wielkości odbitki jest zamawiane zdjęcie.
- słaba jakość pliku słaba jakość pliku
- wystarczająca jakość pliku wystarczająca jakość pliku
- dobra jakość pliku dobra jakość pliku

Masz inne pytania?
Zapraszamy do kontaktu na biuro@fotogle.pl lub pod numerem telefonu 124167096.

« wstecz
Proszę czekać...

Ładowanie danych...

Komunikat

Dalej

Komunikat

Dalej

Rejestracja

Klikając przycisk "Zarejestruj" oświadczasz, że zapoznałeś(-aś) się z regulaminem FotoGLE w aktualnym brzmieniu i go akceptujesz.

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Szybkie Logowanie

Przypomnienie hasła


Aby otrzymać nowe hasło wpisz swój adres email użyty podczas rejestracji.


E-mail aktywacyjny


Wpisz swój e-mail użyty przy rejestracji konta, a my prześlemy Ci link aktywacyjny na e-mail.



Ładowanie danych...